2.300 Km op de skates naar Santiago de Compostela voor wezen in Nepal

BEDANKT !!!!!!!

BEDANKT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wij willen graag iedereen bedanken die dit skate en fiets avontuur van ons naar Santiago de Compostela tot een onvergetelijke geslaagde gebeurtenis hebben gemaakt! De tocht is voor mijn vader en mij een geweldige ervaring geweest, geweldige herinneringen voor vandaag en later die we nog vele malen met elkaar zullen ophalen.

Dit door al jullie enthousiaste reacties, jullie medeleven en natuurlijk jullie giften voor de stichtingen Mitrata en Tuharuko Awaj. Die de weeskinderen in Nepal weer kunnen helpen waar het uiteindelijk allemaal om te doen is.

Het afronden heeft even op zich laten wachten, mede doordat ik nog een verzoek tot sponsoring had uitstaan bij de Personeels Vereniging van KPN, waarvan we een gift hebben gekregen van€ 500,00 waar we ontzettend blij mee zijn.

Ikzelf ben zo vrij geweest het sponsorbedrag met een kleine bijdrage naar boven af te ronden waardoor we een bedrag van € 5.000,00 krijgen. Wat echt geweldig is, dat er zoveel mensen zijn die spontaan wat over hebben voor anderen die wat minder bedeeld zijn.

Er zijn nog een aantal mensen die hun beloofde sponsorgeld nog moeten overmaken, maar uitgaande dat dit op korte termijn gaat gebeuren ga ik het geld alvast netjes in tweeën verdelen en over maken naar de stichtingen.

Mitrata € 2.500,00

Tuharuko Awaj € 2.500,00

Voor de mensen die nog twijfelden of wij het wel zouden halen en nog geen donatie hebben gedaan...... twijfel niet langer...wij zijn (bijna) ongeschonden binnen gekomen.. dus maak uw donatie maar over ( zie verhaal 'alles over sponsoring') en maak de weeskinderen in Nepal gelukkig!

Groetjes en nogmaals allemaal bedankt, namens Johannes en Kasper

Gert van den berg

Hoi Kasper,
Gefeliciteerd met het behaalde doel, heel mooi.
Nu wordt het weer tijd om te gaan trainen!
mvrgr
Gert

Annemie

Hoi Kasper,
Hartstikke goed om dit berichtje te mogen lezen. Wat een waanzinnig bedrag hebben jullie opgehaald.
Hopen je weer gauw te zien. groetjes Annemie

Jan Lantinga

Wat een resultaat!! Zowel financieel als fysiek.

Gerrit

Beste Kasper,
Een mooi slotverhaal. Ik miste je al een tijdje en vroeg me af of je soms weer naar Santiage was afgereisd, maar nu ditmaal per fiets om alsnog je certificaat te halen. Wat een fantastisch bedrag hebben jij en je vader bij elkaar gebracht. Echt geweldig!
Ik hoop je gauw weer te zien bij Fortuna, dan kunnen we bijkletsen.
Groeten, Gerrit

Marcel van Wersch

Heren, namens de kinderen in Nepal (die we in December weer gaan opzoeken) hartelijk dank voor deze geweldige prestatie!!
Groeten
Marcel van Wersch
tuharuko Awaj

Lize

Hoi Kasper,
Gefeliciteerd met dit mooie bedrag.
We hopen je gauw weer bij Fortuna te zien.

groetjes Lize

Paul Hoogeboom

Respect heren! Wat een prachtige prestatie om samen zo'n monstertocht te voltooien voor het goede doel. Ik heb jullie bijgeschreven in mijn lijstje "persoonlijke helden".

Groeten,

Paul