2.300 Km op de skates naar Santiago de Compostela voor wezen in Nepal

Alles over sponsoring

Sponsoring.

Degoede doelen waar ik deze skate-tocht aan heb opgedragen zijn:

(NOOT: na diverse vragen en opmerkingen van mensen dat zij hun vakantie ook wel op deze manier zouden willen sponseren. Voor de duidelijkheid, alles voor de reis betaal ik zelf, het sponsorgeld gaat geheel naar de onderstaande goede doelen!

De stichting 'Tuharuko Awaj' goed vertaald in het Nederlands betekend dit 'luister naar de stem van het kind'.

De stichting 'Mitrata' goed vertaald in het Nederlands betekend dit 'vriendschap'.

De mensen van deze stichtingen samen met vrijwilligers en sponsoren hebben verschillende projecten opgezet omhet lot van kansarme kinderen in Nepal te verbeteren. Daarbij richten zij zichvooral op het gebied van huisvesting,scholing en gezondheidzorg.

(klik op de logo's om de websites van de stichtingen te bekijken!)

Waarom deze goede doelen en deze stichtingen? In 2006ben ik in Nepal geweest en gezien dat de leefomstandigheden van de plaatselijke bewoners van dit prachtige land soms verre van optimaal zijn, zeker kansarmen zoals wezen hebben het hier zwaar.

Wat mij steeds na mijn bezoek aan Nepal heeft bezig gehouden is hoe kanik een bijdrageleveren om de leefomstandigheden van deze mensen tehelpen verbeteren!

In 2008 heb ik het idee gevat om de kilometers van mijnskatetocht van +/- 900 km door Nederland te laten sponsoren en dit geld te doneren aan de stichting Tuharuko Awaj.

Dit heeft geresulteerd in een donatie van+/- € 2.500,- voor de stichting Tuharuko Awaj waarvoor nogmaals mijn grote dank aan alle sponsors van toen!

Vanwege dit grote succesvan 2008 nu deze tocht met de bedoeling nog meer geeld voor nog meer wezen op te halen. En dit kan natuurlijk niet zonder U !

Dus een ieder diewil bijdragen aan dit goede doel, twijfel niet en geef je op om mijn tocht te sponsoren.

Hoe kan je sponsoren!

  • Door een vast bedrag over te maken naar Giro 3845771 t.n.v. K.W. Bontje o.v.v. 'Skaten voor Nepal2' en je naam (eventueel je email of telefoonnummer).
  • Door een bedrag per kilometer te schenken. Dit kan door het bedrag per kilometer aan mij door te geven door mij een email te sturen op kasper_b@live.nl , een bericht op mijn weblog achter te laten of een sms op telefoonnummer 06-12077142.
  • Na afloop van mij tocht kan je dan mijn gereden kilometers vermenigvuldigen met het door jou aangegeven km bedrag, en het totaalbedrag over te maken aan bovenstaand gironummer.

Ik zal wederom alle sponsors(eventueel met een bedrijfsloge en een link naar de eigen website) in een sponsorlijst op mijn weblog zetten , met een geschat eind totaalbedrag.

Natuurlijk kan je ook een donatie rechtstreeks aan deze stichtingen overmaken via de onderstaande rekeningnummers:

60.54.40.050 t.n.v. Stichting Tuharuko Awaj te Utrecht.

53.82.72.473t.n.v. Stichting Mitrata, te Schiedam.

En voor meer informatie over deze stichtingen ga naar: .http://www.weeshuisnepal.com/,http://www.mitrata.nl ofvraag mij om informatie naar je op te sturen.

Kasper

Reacties

Reacties

Ria Beukelman

Hoi Kasper knap wat jullie hebben gepresteerd ook voor je vader toppertjes
groetjes Ria en Arie

Arthur de Haan

Heee toppers, gefeliciteerd met dit daverend succes. een waanzinnige prestatie. Ik zou nog niet 1km kunnen skaten.
groetjes Arthur

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!