2.300 Km op de skates naar Santiago de Compostela voor wezen in Nepal

Dag 11 van Chartres naar Vendome

Van Chartres naar Vendome.

We gaan onze snurk familie verlaten, de oordoppen kunnen weer uit. Het is even zoeken om de route weer op te pakken maar na een paar extra kilometers zitten we op de goede weg.

Na veel zwoegen en af en toe wat rust om bij te tanken, bezoeken van kerken, Fotos maken, stempels halen en dan even rusten voor de lunch. Dit proberen we langs de kant van de weg maar komen daar snel op terug als pa ineens tot zijn knieën onder de mieren zit, dan op een bruggetje over de Loir zonder e, de arme aftakking!

Terwijl wij hier heerlijk zitten kom er Nederlanders voorbij die toch even stoppen voor een praatje want ze hadden al gehoord van een skater die onderweg was naar Compostella (idioot) en van wie wisten zij dat dan wel, natuurlijk van Johannes op de fiets!

Na een zware warme dag, veel heuvels en 110 km komen we aan in Vendome alwaar we neerstrijken op de camping municipal Les Troi Oix. Lekker douchen, voorzichtig het verband van mijn wond, dit had ik er nooit op moeten doen.

Teentjes opzetten, WIeltjes gewisseld, rem nog niet als is ie bijna op, Fotos genomen van de wielen nog nooit zo snel zien slijten!

Heerlijk gegeten, pa zalm en ik pasta. Lekker ijs na, wijntje biertje wat zullen wij lekker slapen op onze gemeente camping .