2.300 Km op de skates naar Santiago de Compostela voor wezen in Nepal

Vervolg dag 14

en tussendoor hebben we een heerlijk maal. Ik een couscous, pa iets met vis, kaartjes en ijs toe en een kopje koffie om het af te leren. Maar na al deze heerlijkheden moeten de genoemde heuvels nog wel gedwongen worden. Dat is een zware klus en rond 4 uur als wij Poitiers binnen rijden en naar het vvv willen blijk dat nog eens 10% stijgen, dat trek ik dus niet skates uit en lopen. Even bij de Pharmacie langs voor een verband want mijn rechter enkel is aardig gezwollen en doet zeer. Bij het vvv gevraagd naar slaapplaatsen, de gite zijn al vol, de hotels zijn buiten de stad, de camping municipal bestaat niet meer! Dat wordt dus een camping 5 km verder op de route.

Daar na een opfrisbeurt wat te eten gehaald in het dorp en op de camping gegeten. te nuttigen!

De camping zit aan de rivier waar ik momenteel met mijn zere been in het water dit verhaal zit te schrijven en over het leven na te denken, met als grootste vraag waarom ben ik hier aan begonnen, o'ja geld op halen voor de wezen!

Ook daar heb ik over na zitten denken, want we hebben nog niet echt meer opgehaald dan tijden mijn tocht(je) door Nederland, ik begrijp er niets van met al de promotie die ik en anderen hebben gedaan! Geloof mij het is uniek dat iemand op de skates al Poitiers bereikt, dus verspreid het verhaal, verkoop het aan de media, bel de skates fabrikant Fila dat ze een flink bedrag moeten sponsoren en daarvoor in ruil straks mijn skates in het museum mogen zetten en reclame maken. Of vertel het gewoon door aan al je vrienden en spoor ze aan om ons te sponsoren dan wordt vast een groot succes, en het ploeteren kan je wel aan ons over laten.

Groeten, de idiote skates en de oude fietser

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!