2.300 Km op de skates naar Santiago de Compostela voor wezen in Nepal

Even een persoonlijk berichtje!

Zoals jullie inmiddels begrijpen is het bijwerken van internet tussen de klus die we dagelijks moeten klaren niet een eenvoudige opgave.

Maar we doen ons best al heb ik gezien dat de dagen verhalen-fotosin de haast wat door elkaar gaan lopen en de datum niet altijd klopt.

Het lukt me niet om bij alle verhalen de fotos toe te voegen ivm tijdgebrek, het uploadeen van fotos neemt veel tijd i beslag.

Ik wil iedereen bedanken voor alle berichtjes die ze voor ons hebben achter gelaten, we beleven hier veel plezier aan! ga door zo!

Wat de sponsorlijst betreft, ik ziee vanaf onze locaties geen kans om de lijst precies bij te werken maar ik heb wel gezien dat er in middels weer voor ongeveer € 500,- gestort is dus het totaal bedrag zal momenteel denk ik rond de € 3.500,- zijn!

Verder zijn de verhalen slechts een kleine impressie van wat wij op zo,n dag beleven en zien. En meestal wat er in het geheugen van de dag naar boven komt op het moment dat ik tijd heb om het verhaaltje te schrijven, maar ik hoop dat jullie ervan genieten, wij in ieder geval wel

Laughing

Groetjes van de oude Johannes op de fiets en de maffe skater.

P.S ik probeer niet voor elk nieuw verhaal of fotos een mailtje te laten versturen omdat ik er meestal meerdere tegelijk opzet. Dus al je een mailtje ontvangt voor een verhaal of nieuwe fotos staan er meestal meerdere nieuwe verhalen of fotos op! Is maar dat je het weet en niks zal missen

Cool

Reacties

Reacties

Ronald T (Fortuna)

Hoi Kasper, maak totaal niet uit, het is al een lust om de verhalen te lezen en wij zitten ook niet 24/7 achter de pc. Ga gewoon zo door.
Saludos

Diana BontjeMarkese

hallo Kasper Prima, neem ook tijd voor je zelf.

Marcelle Zeddeman

Hoi Kasper, Het is echt heel leuk om op deze manier jullie reis te volgen. Het blijft een echte krachtsmeting met alles dat jullie tegenkomen. Uit de verhalen en de foto's blijkt in ieder geval wel dat jullie genieten van jullie grote avontuur. Blijf ons informeren, wij blijven jullie volgen.

Groetjes (ook van Andre en Xander) Marcelle

Jacqueline Klement

Hou vol Bontjes! Ik denk aan jullie.
Groeten, Jacqueline (Fortuna)

Ria

Hoi mannen lukt het een beetje met deze hitte, het is hier nu ook erg warm.
Wat moeten jullie toch zwoegen, als de wegen zo slecht zijn, wat we op de foto' s zagen .
Jullie moeten wel je rust nemen, en zondag heerlijk voetbal kijken, NL- SP .
We blijven jullie volgen .
Mannen hou vol, en geniet van alles om jullie heen

Groetjes Toon en Ria

Izaura

Hallo Casper en Johan,

Maak je niet druk over de volgorde van je foto's en het versturen van je mail.
Als het maar goed gaat met jullie. Zoals je al van anderen gelezen hebt, is het hier in Holland behoorlijk warm, echt zomer. Ook ik moet toegeven dat ik niet helemaal op de hoogte ben van jullie verhalen. Heb vandaag met een kopje koffie weer zitten lezen.
RESPECT HEREN!!!!!
Hou vol en neem je rust.
Vanavond Ned - Spanje, zoek een plekje en ga heerlijk
genieten.

Dikke knuffels Izaura

Henk van der Kolk

Kasper en pa,

Ik ga vrijdag voor 2 weken met vakantie naar Italie en kan dan niet dagelijks mijn mail meer lezen, jammer, maar ik probeer jullie te blijven volgen. Veel succes op jullie trip en geniet ondanks de tegenslagen van de reis.

Groeten,

Henk

Johannes Bellemakers

Het WK voetballen is achter de rug evenals de eerste Alpenetappe`s in de tour, en nu ktijgen die twee Rotterdammers weer de volle aandacht.
Super dat jullie nog steeds in de race zitten! Ik ben er zeker van, ingegeven door mijn ervaringen, dat het jullie het nu gaan halen omdat jullie ongetwijfeld steeds meer pelgrims zullen gaan treffen die met raad en daad jullie laatste laatste stuk zullen ondersteunen zeker op mindere momenten. Hou vol, de geweldige uitdaging verdiend een volwaardig slot. Een reactie van een volger uit "de peel".

Jacqueline

OOOO de laatste loodjes.....maar dat gaat LUKKEN!!!!!
Super...en het blijft leuk lezen!!
Gr v ons!

Wilco

Met verbazing en respect lees ik bijna dagelijks de berichten. Hou vol, het eind is bijna inzicht. Succes met de laatste kilometers.

piet albert mo en erna

Hoi hoi, hebben jullie "onderneming" met plezier gelezen . Tevens een groot stuk in de krant hebben het voor je bewaard, nog heel veel plezier en sucses .
groetjes van ons allemaal

Sandra

petje af voor jullie! Echt een super prestatie.
Ik heb met plezier en ontroering jullie verhalen gelezen.

Wednesdaynigthskate is nu helemaal een peuleschilletje voor je :-).

Geniet nog lekker van al dat moois en rust lekker uit.

Groetjes, Sandra (en Toby)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!