2.300 Km op de skates naar Santiago de Compostela voor wezen in Nepal

Komt nog!

Beste allemaal, even een kort berichtje!

Het goede nieuws is we hebben Santiago bereikt, alles is goed gegaan en we slapen momenteel in een oud seminair.

Ik heb nog 4 verhalen klaar staan maar krijg deze om de een of andere reden niet van mijn kaartje gekopieerd dus die houden jullie van mij tegoed!

Het slechte nieuws is dat we dachten even bij te kunnen komen van de inspanningen en genieten van Santiago. Maar helaas zit ik inmiddels al 3 dagen geregeld op de WC en heb last van buikkrampen, dus rusten doe ik wel op bed maar dat is niet wat we in gedachten hadden.

Zodra we thuis zijn maak ik het verhaal kompleet en zal ik zorgen dat de sponsorlijst wordt bijgewerkt!

Iedereen bedankt voor jullie geweldige steun en leuke berichten.

Groeten van Johan en Kasper

Reacties

Reacties

Rob, Pascale, Yoran en Alisha

Gefeliciteerd! Jullie hebben het gehaald! Geweldig hoor! Wat een prestatie! Door jullie verhalen hebben we een beetje met jullie mee kunnen reizen. Dat was erg leuk! Nu gaan wij genieten van onze vakantie (die heel wat minder vermoeiend is!)

Groetjes van Rob, Pascale, Yoran en Alisha

Jan Lantinga

Kasper en Johan, geweldig deze prestatie!!!! Kasper, hoop dat je snel weer bent hersteld van de buikloop.

Ben nu even uit de "lucht"vanwege onze iegen vakantie. WEL THUIS!! Groet, Jan

Ria

Kasper en Johan, Geweldig dat jullie dit hebben vol -bracht. Gefeliciteerd! We hebben veel respect voor jullie. Wat een geweldige prestatie!!!

Groetjes Toon en Ria

Plonie Wander

Lieve Kasper en Pa, Geweldig deze prestatie en ik hoop op een snel herstel, rust goed uit en ik zie de foto's en de verhalen snel van jullie.
gr. Plonie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!